Okej...

Okej nu får det vara nog. Nu MÅSTE jag ta tag i det här! Två månader sedan jag faktiskt var här inne, det är sjukt! Men under de här två månaderna så har jag bland annat varit utomlands. Var på Cypern i en vecka och det var hur härligt som helst. Tänker inte gå in på detaljer för det orkar jag inte just nu. Sedan har jag också ridit en hel del. Har ridit Catta några ggr nu och var väldigt skeptisk när jag fick henne första gången eftersom jag inte ridit henne på minst 2 år. Men den där hästen alltså! Så sjukt fin! även fast jag inte rider henne sådär jätte bra som vissa andra kan så är hon sjukt rolig och fin. Lite svår att hitta ett stöd på men nu har jag ridit henne 4 ggr tror jag och förra lördagen kom jag på hur jag skulle rida henne för att hon skulle skulle ta tag i bettet och söka ett stöd och inte hålla på med munnen. Sedan har även mina händer blivit mycket bättre det är mycket lättare på henne med ens händer än vad det är med taz. Har även skrivit upp mig på KM med henne dock vet jag inte om jag får henne, Men hoppas på det och imorgon är det ridning igen och hoppas på att jag får henne så jag kan träna lite. Nästa lördag måste jag tyvärr avboka då jag ska till norrköping horse show! Men jag ska rida igen den i alla fall men annars så är det bara två ggr kvar om jag minns rätt. Ush får ångest vill inte att det ska ta slut. Däremot blir det ett ridläger på Karlshem i sommar så det ska bli kul!
Näj nu ska jag plugga det sista innan alla inlämningar ska in, sista slutspurten nu för att satsa på att få bra betyg. Tror jag ligger ganska bra till men har några enstaka inlämningar kvar.
Vi hörs Kram emma!
Allmänt | |
Upp