Äntligen hemma

yes nu är jag äntligen hemma från stallet och har egentligen massor att plugga men det ska jag ta tag i alldeles strax :) 
Först när jag kom så gick jag ner till ridhuset för att kolla när amanda och Alice red. De hoppade lite små hinder och det så väldigt bra ut för allihopa tycker jag. Ceasar var på lite bus humör och slängde av stackars linett två ggr. Men eftersom att hon är så sjukt duktig och envis så gick det ju bra tillslut. Sedan fick jag reda på lite mer saker men det tänker jag inte ta upp här. 
Sedan var det ju mötet och vi körde lite kortare idag men nästa söndag kör vi full tid allts 4 timmar så det blir både kul och jobbigt.
Har inte så mycket mer att berätta så vi hörs i morgon
Kram Emma 
Åå vad det var läng sedan jag red honom. Saknar faktis det där bra ridpassen som dock är ganska få men några är det och usch vad jag saknar det. Jag vill rida honom nu bara en gång kan räcka men måste erkänna att jag blir lite avis på dem som rider honom ;)
 
Allmänt | |
Upp