Kaos

Försöker plugga just nu men det går väll inte så super bra haha. fick reda på att alla uppgifterna ska vara inne på fredag vilket betyder en hel vecka mindre enligt mina planeringar. Kaos i emmas huvud var det ja. Dessutom är uppgifterna as svåra så de tar ju lite tid innan man blir klar med de. Sedan sa dom idag att man kan ta B-språket som sista prioritet och det är den som jag jobbat mest med förra veckan. Men jag får helt enkelt ta och ta tag i allt nu och inte fortsätta som jag gör just nu. 
I morgon är det ridning och är inte alls taggad. Känner för att rida ut och bara ta det lugnt utan några krav, men det blir nog som vanligt ändå. Då ska jag ist försöka jobba med min sits och strunta i hur hästen går och har huvudet. Här ska det jobbas!
Nej men nu måste jag plugga och så ska jag skriva lite tidsinställda inlägg men vi hörs antingen mer i kväll eller i morgon!
Kram Emma
Nu längtar jag till varmen och sommaren! Vi har ju kommit en bit på vägen och hoppas nu att vi inte blir överraskade av snön igen.
 
 
 
Allmänt | |
Upp