Tisdag

Tisdag idag och Vi började skolan med ett gympass. Vi hade idrott men jag kände inte för att springa omkring och kasta bollar på andra så gick ner till gymmet ist. Jag måste träna upp lite muskler då jag märk vart jag är svag när jag rider så det är bra. Körde inte jätte hårt men det gav ialla fall lite. Hahaha mina ben var helt sladdriga efter.
Sen hade vi musik och nu har vi en halvtimmes rast och sedan en halvtimmes lektion och sedan lunch. Varför inte bara flytta ihop allt så kan vi sluta tidigare? Jaja det är bara att tåla. Slutar tre idag och sedan är det ju ridning på örnes som ni kanske redan vet.
Jag har funderat ganska mycket på lite saker och jag tror att jag kommer efter den här terminen sluta rida där då jag hellre vill rida två ggr i veckan på säby. Däremot måste jag prata lite med mamma och pappa då det absolut inte är en självklarhet att jag får rida där två ggr. Det blir ju ganska dyrt när både jag och syrran rider. Hon rider en gång i veckan på säby och sedan medryttare på Comedy en gång i veckan så priserna jämnar ju ut sig mellan oss båda. Men nu ska jag gå ridläger också vilket hon inte ska. 
Om det skulle gå så vet jag inte riktigt vilken grupp och vilken ridlärare. Det är i sånna fall en hopp-special eller en helt vanlig med lite mer dressyr. Jag tycker ju både dressyr och hoppning är lika kul så då skulle jag ju kunna gå i en vanlig och en hopp.
Jag rider för Jessica nu och det kommer jag fortsätta göra för tycker hon är super duktig och väldigt bra! Sussie är också väldigt duktig men ja vi får väll se hur jag gör. Men tror i alla fall inte att jag kommer rida kvar på örnes en termin till även fast jag tycker att Marie är super bra och så, men vet inte om jag vill rida islandshästar längre. Visste ni att Marie är hon som rider på den vita hästen med vingar i början på stockholm horse show.? Riktigt kul faktist. :D
Nej nu måste jag jobba så att jag hinner klart och slipper sitta sent på kvällarna och få värdens huvudvärk dagen efter.
Kram emma 
 
 
Allmänt | |
Upp