Tjenare

Hej och hopp!
Nu ska ni börja få lite roliga inlägg igen haha. Det var ett tag sen va? Känns som jag bara skrivit massa Depp texter hela tiden. Egoistisk som man är, det vill ju inte ni läsa så nu får det för fasiken bli en ändring på det. Här ska det va roligt resten håller jag inom mig eller släpper ut på någon stackars människa.
Ridning var det som vanligt igår och jag skäms lite över att jag har en så sjukt dålig sits. Det var ett ganska roligt pass med lite allt möjligt men fokusen låg på bakdelsvändningar och det är där min dåliga ytterskänkel kommer in i bilden igen. Det blev väll några enstaka bra vändningar och några mindre bra. Annars var han väldigt pigg och jag tycker det är svårt att få tillbaka honom utan att bli framåtlutad vilket inte alls är bra då jag får en bred hand igen. Hahaha asså jag kan tro att den där hästen är lätt men det är han inte enligt mig 😂 däremot gillar jag att han är lätt för hjälperna och inte så tung i handen.
Idag var det grönt kort kurs på eftermiddagen/kvällen och tycker det ska bli kul! Tydligen blir det väldigt mkt praktiskt arbete i början vilket kan va lite trögt men det ska nog inte va några problem.
Annars så har det inte hänt något superkul i helgen och i morgon startar vi en ny vecka! Ska KANSKE till stallet och kolla på när Felicia hoppar men det beror på om jag hinner.
Hare gött!
Kram Emma

| |
Upp